Půjčovny • Čechy a okolí40. strana

PŮJČOVNA.EU

Půjčovna nářadí, zahradní techniky, přívěsných vozíků.

OTEVŘENO (Zavírá v 19:00)

Biggest, s.r.o.

Nabízíme výkup, prodej a pronájem stavebních strojů - bagry (pásové, kolové), minibagry, nakladače, válce a mechanizace. Nabízíme stavební stroje značek CATERPILLAR, JCB, KOMATSU, LIEBHERR, ATLAS, CASE, VOLVO, ZEPPELIN, BOMAG, SCHAEFF, KOBELCO.

Jindřich Mráček

Provoz půjčovny sportovního vybavení.

ZAVŘENO (Otevírá v 14:00)

Stanislav Kresa

Půjčovna zahradní a svářecí techniky, střešních boxů, nosičů kol, čtyřkolek i lodních motorů.

Půjčovna svatebních a společenských šatů Venēsis Třebíč

Půjčovna svatebních a večerních společenských šatů a doplňků. Svatební šaty, plesové róby, koktejlky, doplňky, pánské obleky a šaty pro družičky.

Radek Maťák

Provádíme montáže a demontáže lešení u rodinných domků i velkých objektů.

OTEVŘENO (nonstop)

JMP - Stavební stroje, s.r.o.

Zajišťujeme prodej, pronájem a servis stavebních strojů, techniky a mechanizace - bagry, nakladače, rypadla, vibrační technika (MECALAC, AHLMANN, Belle, JCB, Caterpillar, VOLVO, TAKEUCHI, BOMAG). Provozujeme bazar strojů pro zemní práce.

Toolsmarket.cz

Prodáváme a půjčujeme akumulátorové nářadí, elektrické nářadí, pneumatické nářadí, nářadí pro měření, kovoobráběcí stroje, dřevoobráběcí stroje, tvářecí stroje, vybavení pro dílny, nástroje na kov, kufry a brašny, svářecí techniku, nářadí TOTAL a ostatní.

Půjčovna Ptáček

Nabízím půjčení minibagrů světové jedničky Kubota hmotnostní kategorie od 860 do 2700 kg. Stroje jsou nové, spolehlivé a po krátkém zaškolení je zvládne ovládat každý malinko zručný člověk. Dále nabízím automobily pro dopravu minibagrů nebo stavebních …

OTEVŘENO (nonstop)

Petr Čech

Nabízíme vše pro jachting - pronájem lodí, charter plachetnic, katamaránů, motorových lodí, říčních hausbotů. Škola jachtingu, kurzy, přeplavby, sportovní plavby a skipper tréninky, kapitánské služby, pojištění kauce, kapitánské průkazy.

Hermés, spol. s r.o.

Prodej stavebních izolačních systémů, sádrokartonů, zdících materiálů, barev a železářského zboží. Půjčování lešení, nářadí a vozíků.

SALLEKO, spol. s r.o.

Zaměřujeme se na stavební činnost. Provádíme lešenářské práce. Montujeme pojízdné, speciální, fasádní a prostorová lešení. Prodáváme lešení.

U Čápa Příchovice s.r.o.

Nabízíme výuku lyžování či jízdy na snowboardu pro děti od 3 let i dospělé. Provozujeme hlídání dětí v herně se sociálním zařízením. K dispozici je i půjčovna lyží.

TOMI stavebniny s.r.o.

Nabízíme stavební materiál, zateplení, sádrokartony, spojovací materiál, stavební chemii, elektroinstalace, zdící materiály, nářadí, nástroje, barvy, laky a služby – půjčovna stavebních strojů, půjčovna nářadí a další.

Helena Žďárová

Provoz půjčovny svatebních a společenských šatů.

OTEVŘENO (Zavírá v 16:00)

Elegance

Půjčovna společenských šatů. Prodej pánského i dámského spodního prádla a pyžam. Prodej dárkového zboží.

OTEVŘENO (Zavírá v 16:30)

JEMI CB, s.r.o.

Pronájem jachet, katamaranů a lodí. Nabídka služeb kapitána.

Michal Pavelec

Prodej, servis a půjčovna nářadí. Nabídka prací s bagrem, lesním traktorem včetně služeb pro zemědělství.

KE - lešení, s.r.o.

Pronájem, montáž či demontáž fasádního lešení. Provádění zateplovacích a fasádních prací.

OTEVŘENO (Zavírá v 15:00)

CESTOVNÍ AGENTURA ELANN – IVA ŘEPOVÁ

Půjčovna elektrokol, kol, koloběžek a in-line bruslí. Nabízíme i dětská kola, dětské vozíky a sedačky. Pro vyznavače pěší turistiky nabízíme nord walking hole. K našim kolům, koloběžkám a in-line bruslím nabízíme k zapůjčení cestovní brašny (nutno předem …

Ski areál Špičák

Provozujeme lyžařské středisko na Šumavě. V areálu je sedačková lanovka i s letním provozem, půjčovna lyží, lyžařská škola. Prodáváme a servisujeme čtyřkolky a sněžné skútry. Půjčovna a servis kol. Zajistíme ubytování přímo v aeálu. Bike park.

Akis, v.o.s.

Pronajímáme široký sortiment strojů, vibrační desky a pěchy, vibrační lišty a vibrátory betonu, kladiva, elektrocentrály, plynová a naftová topidla, diamantové stavební pily, průmyslové vysavače a další. Jsme autorizovaný servis značky WACKER.

Jana Lorencová

Ateliér svatebních šatů: půjčování a prodej svatebních rób, nabízíme oděvní doplňky (peleríny, šály, kožené a kožešinové kabátky, závoje, rukavičky, čelenky apod.), šití svatebních šatů na zakázku, široký výběr svatebních oznámení, bezplatné …

MAJA - půjčovna šatů a zakázkové krejčovství

Půjčovna dámských večerních a společenských šatů, zhotovených v našem zakázkovém krejčovství. K zapůjčeným šatům si můžete zdarma půjčit také bižuterii dle vlastního výběru, zhotovenou v naší provozovně.

Zdeněk Kremina

Půjčujeme vysokozdvižné plošiny s dosahem až 30 metrů.

Dalibor Volman

Provádění montáží a demontáží lešení. Zprostředkování pronájmu lešení včetně dopravy.

Střechy a lešení Stehlík

Provádíme tesařské, pokrývačské, klempířské a lešenářské práce. Nabízíme výrobu a montáž krovů, dřevostaveb, kompletní provedení střech, včetně pokládání střešní krytiny. Generální opravy střech, výrobu a montáž stropů a podlah, výrobu dětských prolézaček. …

OTEVŘENO (Zavírá v 15:00)

SPOLEČNOST PRO POZEMNÍ STAVBY, s.r.o.

Zabýváme se pronájmem stavebních strojů, zařízení a nářadí.

Svatební dům Prstýnek

Jsme půjčovna svatebních a společenských šatů. Půjčujeme i šaty do tanečních, na věnečky a na maturitní plesy.

Dana Štěpánková

Provozujeme půjčovny svatebních a společenských šatů včetně obuvi i doplňků.

Martina Hrbková

Půjčování svatebních a společenských šatů.

OBCHOD S NÁPOJI - HOŘICE - Jiří Novák

Jsme specializovaný obchod s širokou nabídkou lahvových a sudových piv, vín s Moravy, lihovin, nealko nápojů a cigaret. Též zásobování soukromých (narozeniny, svatby, výročí, grilpárty..) i společenských (plesy, turnaje, koncerty, výstavy ...) akcí s možností …

CHAT, s.r.o.

Pronájem autojeřábů Tatra 148 AD20 i V3S080 a sklápěcího přívěsu do 5,5 tuny.

Stanislav Doubek

Provozování půjčovny sjezdových lyží, běžeckých lyží a snowboardů.

OTEVŘENO (Zavírá v 17:30)

D.A.N. Najman, s.r.o.

Provoz a pronájem autojeřábů. Nabídka služeb autodopravy.

Pavel Štěpánek - Agentura Štěpánka

Cestovní a svatební agentura. Nabídka pobytových a poznávacích zájezdů, last minute. Svatební agentura: svatba, zapůjčení svatebních šatů, snubní prsteny.

Petr Mühl

Nabídka jachet s kapitánem a kapitánských kurzů pro pronájem jachty bez kapitána.

AV MEDIA SYSTEMS, a.s.

Poskytujeme moderní audiovizuální řešení. AV technika a další produkty naší společnosti jsou využívány v konferenčních a zasedacích místnostech, na dispečerských pracovištích s nepřetržitým provozem, v učebnách a školicích místnostech, u speciálních …

Mgr. Milena Vavroušková

Půjčujeme a prodáváme společenské, svatební, maturitní, koktejlové šaty a šaty do tanečních. Nabízíme 250 značkových modelů převážně z Itálie.

PEAKWASH, s.r.o.

Jsme výrobce myček kol v Česku. Naše myčky předejdou znečištění veřejných komunikací umytím špinavých kol auta ještě před jeho opuštěním Vaší stavby nebo provozovny. Všechny dodávané myčky jsou naší vlastní konstrukce a výroby.

Pavel Buchtela

Nabízíme pronájmem plachetnic, katamaránů, motorových lodí či hausbótů. Organizujeme plavby s kapitánem. Zprostředkování cestovního pojištění.